Morrn!!!

    En solig dag...

Ja så här kan det se ut en vinterdag ute.. På väg till Hellsgården....
Idag så vaknade jag med en sol i mitt hjärta o full med kärlek...

Jag har tagit hand om mig genom en god frukost o lugn och ro..

Men visst kommer ibland en tanke av ensamhet det ska jag inte förneka, det skulle vara
roligt någon gång att få ha någon att tala med på morgonen..
Men samtidigt är det också skönt att inte behöva prata på morgonen..
 
Och mitt hem är idag min trygghet....
Tack Gode Gud för mitt hem... 
Önskar Er alla som läser detta en fröjdefull och kärleksfull dag.... 

Nä nu ska jag åka iväg till skolan och få ta till mig mer kunskaper..
Och jag verkligen gillar att få sitta vid skolbänken igen efter 47 år'
sedan jag gick ut 9 klass. 
Vi läser ju flera olika ämnen som berikar mitt liv samtidigt som jag
också får mer kunskap om mig själv..
Livet är underbart...                                        
                                                 Bloggbiggans

 Bara för idag
                                           "Livsmissionären"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0