Morgonstund...

 Hampus i sin lilla korg...

God förmiddag denna sista dag på denna arbetsvecka och skolvecka...
Denna bild tog jag på Humpus hemma hos min dotter en dag.. Kunde inte låta bli att ta detta kort då han ligger på sin lilla tass..

Nu till morgonens tankar.. Jag såg att jag har skrivit lite rörigt i går.. Men så kan det gå när jag inte tar mig tid att läsa igenom det jag vill förmedla.. Men jag hoppas att ni förstod att det var datorn som tog den mesta tiden igår morse.. Jag hann ju knapp med att göra smörgåsar till skolan..
Ni får ha överseende för denna miss...
 
Denna morgon när jag öppnar balkongen så känns det som om snön är lite fastare än gårdagens blötsnö och termometern visar på -5...
Och igår när jag kom in till stan så stod det skyltar vid nästan varenda gathörn
"Se upp för snöras"......
Så nu gäller det att se upp både bokstavligt och uppåt taken när man är i stan...
Ja och hålla huvudet i himlen och fötterna på jorden... 
  
                                "bloggbiggan bara för idag"
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0