Kärleksband....

  Bildgodis..... 


Började dagen med att besöka "vårdcentralen" för mitt högra ben vill inte som jag vill....

 Anser att värken är lite väl gnällig och märkvärdig den pååååkar på uppmärksamhet hela tiden
¨benet vill inte riktigt följa med det andra..
-Sen så skriker benet!!!!!!  ....hela tiden!!!! ...att det gör ont, deet gööör oooont  värken skickar hela tiden ...."signaler".... rrrrrrrrrrrr... till hjärnan .
-att nu följer jag inte med om "du" inte ger mig en tablett mot det ooondaaa!!!!!  å inte vilken tablett som helst¨..... "ibumitin" blir bra...
Om du inte ger mig det nu!!!!!!
så får du ligga kvar i sängen hela dagen..

Ja vad gör man......
Jo det är bara att ta  å svälja en tablett klä sig
knalla ner till vårdcentralen.






Å hela vägen ner till vårdcentarlen så var jag tvungen att ta det lungt och försiktigt för att inte ramla eller snubbla i halkan...
När jag så kom till vårdcentralen så fick jag en tid hos en läkare..
Fick en remiss till röntgen...
Kände att jag måste få reda på fakta om det onda..



Å  nu så sitter jag med mitt kära barnbarn och vi har precis ätit en varsin semla idag..
Vi har också tagit en promenad tillsammans och pratat om lite av varje..
Känner att vi har en sån varm och vacker kärlekstråd mellan oss då vi möts..
Respekten för var och en är så självklar numera..

Den här kärlekstården binder vi som ett kärleksband runt en rosett...

Dagen till ära så har också solen visat sig och det har droppat på en del ställen solen värmde så idag och fågelkvitter hördes då vi promenerade o solen...
Sitter nu också med fakta om min värk..
Nu kan jag släppa även den onda delen i min kropp..
Det blir sjukgymnastik i morgon..
Hoppas att jag snart ska kunna börja med träning och gym...

Det är en kärlek som jag vill ge till mig själv...


          *bloggbiggan*           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0