Hjärtans dag......

Vill på detta sätt sända alla mina läser kärlek.....                                                         
 Dagen till ära så har jag en vän i mitt hem.. 
Vi har precis ätit en halv semla var och tagit en fika och snacka om vad vi ska göra dagen till ära....
Och det känns så skönt att få öppna dörren till vänskapen en dag som denna... 
Och på stereon så sjunger en av mina favorit artister "Van Morrison"...
Njuter av denna musik och att ha vännen här....

Och jag känner bara att kärleken blommar inom mig...
Och det är så skönt nu, för det kommer att bli  en vecka av bara lugn och ro inga som helst krav eller måsten...... ska jag lägga på mig..
Förutom att jag ska besöka häktet och ett fängelse nästa vecka..
Men det ser jag absolut inte som ett krav utan att jag får ge av det jag själv har fått under åren som jag gått i ljusets tecken...

Och har bestämt att detta år ska jag plocka in nya upplevelser och nya människor i mitt liv...
Det kommer att bli en spännade resa "en dag i taget"....


 

Hittade på datorn ett kort på en ung och nykär kvinna som  gifte sig den 3 april 1971..
Vill dela med mig av denna upplevelser.......... men jag mådde inte alls så bra då..
Men jag var så lycklig (trodde jag)......
                                                                                        Ung bara 21 år gammal.......
Jag levde i det äktenskapet i 17 år....
 Fick en liten dotter som heter Lina som idag är 35 år....
 Och hon har fått en dotter som heter Rebecka som snart blir 15 år....
Och det är idag min familj..... 
Känner en sån tacksam till allt jag fått mig tilldelat i livet....
Gud är så god bara jag följer den vägen jag idag vandrar på......


Kärlek och tankar till Er alla.....


                            "bloggbiggan"     ....... Bara för idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0