En ny dag...

God förmiddag denna torsdag...

Denna dag så blir det skolan igen och nya kunskaper.. Känner en nyfikenhet på vad jag kommer att få lära mig idag.. Detta är ju så utvecklande och insiktsfullt...

Jag håller nu också på att läsa en bok som heter.
"Om det så skulle kosta mig livet" Margareta Sturesson.
 En kvinna som hade en kristen tro och sökte en församling att få tillhöra....
Och hur hon satt fast i denna församling i 14 år för att sen hamna på en psykiatrisk klinik..
 Jag förstår och ser vad jag själv ska vara vaksam med då det gäller mitt eget sökande..
Jag vill leva ett enkelt liv ute i vårt samhälle...

Och denna dag börjar åter igen gott för mig  "ny dag nya kunskaper"
Har inte hunnit att göra smörgåsar heller denna morgon så har datorn tagit mycket av min tid men det är ju helt okej för mig att få ner lite tankar... Bara för idag...
Och nu så är det dax för en dam som jag att klä på mig ytterkläderna och ge mig iväg till tunnelbanan för att åka och träffa mina klasskamrater och lärare...
    
             Ha det bäst... "Bloggbiggan"    kram till er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0