En livsdag...

    La familja på väg till Spanien....


Denna bild tog i Juli förra året...



Nu så vandra vi vidare till dagens händelser...
Ska idag ta mig iväg till sjukgymnasten som ska visa mig vilka rörelser jag behöver göra för att
kunna röra mig lättare.
Är just nu ganska så nyfiken på vad som kan göra att värken inte tar upp så mycket tid.
Men om jag ska vara ärlig så låter jag den inte hindra mig..

Drömmar kan bli verklighet...
Dagens Dröm.. Är att kunna gå med dottern till Gym på söndag.
 
Skickar drömmen vidare uppåt.


Denna dag tar jag hand om mig genom att vila.


                                                           VILA.....
Att vila är inte lättja

att någon gång ibland lägga sig ner

i sängen med en god bok i handen

å känna tystnaden i rummet.

dra täcket över kroppen å bara läsa

och känna att sängen är min trygghet.

Kuddarna är sköna att ligga på..

Det är en kärlekshandling

jag bjuder mig själv på..

VILA är ett måste om jag ska orka

leva vidare och bära mig lätt

genom livet.


"Herren är min Herde..... ingenting ska fattas mig....  

Å idag fattas mig ingenting.....

                                             "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0