Dåtid!

        Hittade en tro!!!!



Här kommer ännu några tankar från förr.... 1997...

"Dåtiden"


                                       Drogfiheten=      Hur skulle det gå till?????

Ensamheten, Tomrummen, rädslan, osäkerheten, saknaden, skulden och skammen....

Vad skulle jag göra med alla dessa känslor?????

Vems söker upp mig om jag vill bli drogfri????

Själv så är jag rädd

inte för drogen

utan för ensamheten..

Knyta nya kontakter

har jag inte mod till att göra

vet också att ensam klarar jag mig inte

utan mänsklig kontakt med 

förståelse och tillit

Valet står hos mig

Ensamheten eller drogen

Vad väljer jag???????



(jag var så rädd då jag skrev dessa tankar) 
                                                       
Tackar GUD idag att jag fann 12-stegsprogrammet..

 
                                     "bloggbiggan tankar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0