brödet?????

                                                  




                                                    
                                                     Hallo igen...... ><>.....
 

Glömde ju att berätta om brödet häromdagen som jag bakade med pesto...
Det blev faktiskt väldigt gott bröd att äta till frukost..
Jag hade lite svårt för smaken först men när jag väl la på bregott och kaviar
då blev faktiskt extra gott..
Jag hade även lite honung i degen..
Jag verkligen älskar att få leka fram olika sorters bröd..
Blandar alltid i olika sorters mjöl och russin och nötter och alltid så blir det
en ny smak som kommer ur ungen...
Ja det går och laga gott bröd om det finns en positiv bagare bakom degen..
Känner mig som en varje gång jag samlar ihop ingridienser till ett bakverk..
Så blir det bullar eller vad som jag har tänkt mig..
Jag gör det alltid enkelt och då blir det så bra.....

    












          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0