Mitt hjärta gör ont....

Leona Lewis - Footprints In The Sand Lyrics
www.youtube.com
lyrics to footprints in the sand from leona's album Spirit


                                                          Sorgen....

                      Jag grät mig innan jag somnade i går låg och lyssna på en CD...
                      Min kära vän ska nu läggas in på Ersta sjukhus nu är slutet så
                      nära och det gör så ont....

                      Jag är totalt maktlös inför vad som kommer att hända...
                      Men jag är samtidigt så glad för att jag har fått följa med hela
                      vägen....
                      Jag har sån sorg i mitt hjärta här och nu....
                      Men trots detta så går mitt liv vidare....
                      Jag har varit förberedd på detta så jag har hela tiden bearbetat detta
                      men än så finns han kvar...
                      Pratade med honom igår och han är så slut och äter nu så starka
                      mediciner och han bara sover hela tiden...
                      Jag kände detta på mig i Lördags för då var jag och min syster och hennes
                      man till honom och pratade...
                      Min syster man och Gunnar känner varandra sen 30 år tillbaka men dom har
                      varken sett eller haft kontakt med varandra på mist 20 år...
                      Å jag fick möjligheten att förmedla kontakten igen och det kändes så bra att
                      jag fick denna möjlighet...
                      Jag vet också att Gunnar såg fram emot att få komma på Jannes vernissage den
                      4 dec men tyvärr så orkade han inte den dagen..
                      Och innan Janne åkte hem till Frankrike tog han sig tid och vi gick och hälsade på
                      Gunnar i hans hem.. Janne sa det att han tog med sig venissaget och kom till Gunnar
                      och överlämnade en tavla till honom och jag såg glädjen i Gunnar den dan...

                      Men nu så är han så slut... Livet håller på att lämna honom och cancer äter upp hans
                      kropp....
                      Jag kan nu bara be för honom och hoppas att han slipper lida och ha ont....


                     "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0