Måndag...

  

                                    Hejsan!

  Ja då så har jag fått in mina nya titantänder och det känns ju lite ovant
  men samtidigt en helt underbar känsla... Kan nu äntligen tugga ett äpple
  utan problem... Lite svårt med talet än så länge men det är ju bara att 
  prata på så vänjer jag mig vi detta också..
  Nu kan jag stå i badrummet och borsta tänder framför spegeln bara det
  är ju mirakel..
  Och om några dagar så far jag och mitt barnbarn till Teneriffa för att fira
  både julen och att hon ska bli storasyster och jag åter igen mormor...

  Vi ska bara njuta av vår resa med allt vad det nu kan innebära...
  Vi flyger på julafton mitt under Kalle Anka....
  Tänk vilka mirkael jag får ta del av...

                               "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0