Hejsan igen....

  


                                  Hejsan igen...

          Tog ett litet uppehåll för jag hade ju inget att berätta om kände jag...
          Men är nu tillbaka med en liten berättelse...

          Jag är snart som sagt i mål då det gäller mina nya tänder...
          Va på käkcentrum i går och provade mina nya tänder...
          Åh jag kände mig så bekväm med dom och jag kommer att få
          in dom den 16 dec...

          En dag som jag alltid kommer att minnas i framtiden..
          Den dagen ska jag ockaå avsluta mina själavårds samtal jag
          hållt på med i 8 år....
          Samtidigt också denna dag ska jag läsa några av mina dikter
          på Kulturhuset kl. 18.00 i Sthlm...
          Så denna dag blir en stor dag för mig....

          Någe nytt kommer in i min kropp..
          Avslutar en trygghet... (för att kunna gå vidare i livet)
          Läsa egna skrivna dikter för publik....


          16 DEC kommer bli en stor dag i mitt nya liv....


                               "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0