En dikt....

  

                  

                                     Luftslottet.....


                               Du finns där på andra sidan
                               skärmen...
                               
                               Jag finns på den 
                               här sidan...

                               Våra tankar möttes
                               trodde jag...

                               Men jag nådde aldrig 
                               ända fram...

                               Jag sa aldrig någonting...
  
                               Jag hade byggt ett
                              
                               Luftslott.....

                               Luftslottet gick sönder....

                               Jag vaknade till liv
                               utan dig....

                               Det kanske blir
                               någon gång...

                               Livet går vidare
                               för mig
                               och det med sång...

                               Luftslottet...
                               Var uppbyggt
                               av tankar....

                               "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0