Är så lessen....

Katherine Jenkins - I Will Pray For You
www.youtube.com
A Song Of Hope

                                                         Hejsan!

                  Denna lördag känner jag så dubbelt både lessen och glad...
                  Idag så ska jag på venissage och titta på min svågers nyagjorda
                  tavlor...
                  Å denna dag hade min vän Gunnar och jag sett fram emot att
                  få besöka detta tillsammans...
                  Men tyvärr så har sjukdomen sänkt min vän så att han inte orkar
                  ta sig dit...
                  Jag säger bara den "jävla" cancern som äter upp min vän bit för bit
                  dag för dag...
                  Det smärtar mig så att han inte får leva livet och ha sin glädje kvar
                  som han alltid har haft i sitt liv...
                  Men innan jag åker på venissaget ska jag åka förbi min vän och hälsa
                  på..
                  Har ju lagat lite maträtter och bakat några bullar som han ska få av mig
                  för inte orkar han i dagsläget varken baka eller laga mat...
                  Jag ber för honom hela tiden.... Men det verkar som om sjukdomen är
                  starkare än bönens kraft....
                  Det smärtar mig så att det ska vara så här...

                  Men jag är tacksam för att jag får den möjligheten att besöka honom
                  och han orkar ta emot mig....

                  Jag vill också tala om att det inte blir någon läsning av dikter den 16 dec...
                  Det är inställt....

                  Lite tankar denna dag den 4 dec. 2010...

                                     "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0