Vänner....

Birgitta Kotten Johnsson Sänder..... mina vänner denna sång.....
www.youtube.com
Musica immagini ed amicizia

                                                        Livet är härligt....

                      Har så många vänner att få dela min tillvaro me...
                      Va tillsammans med mina 2 bästa kvinnliga vänner på
                      ett underbart möte igår...

                      Jag fick tårar i ögonen när min bästis talade...
                      Jag känner att jag älskar henne så....
  
                      Idag så kan jag känna hur glad jag är för mina allra bästa vänner
                      Lyckan ler... mot mig...

                      Fast visst saknar jag en man i mitt liv...
                      Men det är nu bara att släppa taget och lämna över till Gud min längtan....

                      Ha en underbar dag.....

                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0