Trött... trött....

       

                                                                  Hösten.....

                                  Jag blir alltid så nere och trött när hösten närmar sig...

                                  För det första så glir dagarna kortare..

                                  Och trädens blad börjar mista sina gröna färger...

                                  Människor försvinner in i sina hem...

                                  Jag finner en sorg att sommaren är över...


                                  Så är det alltid för mig denna årstid...

                                  Nu gäller det att ha planer för hösten....

                                  Kanske göra en kryssning....

                                  Men samtidigt så älskar jag ju också hösten alla färger..
 
                                  När skriver detta så känns det lite lättare inom mig...

                                  För hösten är ju ortoligt vacker också...

                                  Jag är så tacksam för varje dag jag får ta del av....

                                 "Bloggbiggan"


                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0