Tillbaka till vanligheten....



                                                    Vanligheten!

                      Så är jag då tillbaka till vanligheten..
                      Hösten är på intågande och skolorna börjar
                      barnen är tillbaka i stan....

                      Jag ska återgå till mitt arbete genom att besöka
                      kvinnor på anstalter och få ge dom ett hopp om
                      ett annat liv...

                      Skolan börjar för mig på torsdag och det känns
                      lite pirrig och spännade...

                      Jag känner också att det händer så mycket inom  
                      mig jag växer så otroligt också..

                      Jag är idag en människa som kan sätta tydliga gränser
                      är inte längre medberoende..
                      Törs stå upp för den kärleksfulla människa jag är och jag
                      tar inte emot en massa skit idag...

                      Jag är stolt för den jag är...
                      Det har tagit mig nästan 10 år att få vara den jag var ämndad
                      att vara från början..
                      Jag fick ju aldrig någon "livskarta" med mig från min barndom.
                      Det är ju heller inte så konstigt för mina föräldrar hade ju heller
                      ingen "livskarta" med sig....

                      Dom gjorde så gott dom kunde....
                      Jag älskar dom så.....

                      "Bloggbiggan"                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0