Sinnenas trädgård.....

        

                                                  Hejsan...

                 Idag har jag varit i skolan och fått lära mig mer om historian...

                 Känner att för varje dag jag går därifrån så har jag fyllt på
   
                 kunskapsbanken mer och mer...

                Känner att jag tar till mer än när jag gick i skolan när jag var 
   
                tonåring....

                Jag känner så motiverad att få ta del av det jag får lära mig idag...

                Känner mig så fylld av all kunskap jag kan ta till mig idag...

                Har alltid inbillat mig att jag inte kan ta till mig detta...

               Jag inser och förstår att jag har haft en sån skev bild av mig själv...

               Idag så besökte vi en park mitt i stockholm som kallas för sinnenas trädgård

               å vi pratade engelska på vägen dit och inne i själva parken och jag bara

              snackade på med min engelska....

              Å nu förstår jag att jag kan både förstå och prata flytande om jag vill...

              Funderar på att resa ensam till England en vecka framöver.....

             Inne i parken fanns det mycket att se och lukta på...

             Hade inte en aning om att det fanns denna park mitt i stan....

             Ja det finns mycket mer att lära mig och sätta in på kunskapsbanken....


             Är så glad för allt jag får ta del av i livet....


            "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0