Onsdag...

Birgitta Kotten Johnsson
Enya - China Roses                                              God Morgon!

www.youtube.com
All about roses & love                   Sänder denna med en vacker sång jag hittade...

                                                      Idag är då åter en ny skoldag på schemat...

                                                      Att få sitta på skolbänken vid 60 års ålder känns

                                                      för mig som ett mirakel...

                                                      Missade så mycket under mina unga år som jag 
 
                                                      idag tar igen....

                                                      Känner att mitt liv så underbart att få leva...

                                                      Lär mig bara mer och mer av både livet och 

                                                      får till mig kunskaper som jag aldrig vetat...

                                                      Kunskap är för mig också makt....

                                                      Önskar Er som läser en underbar dag....

                                                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0