Mina rötter....



                                                    Rotsystemet....

                        Idag blir det en resa tillbaka i tiden..
                        Fick av min syster en litet häfte om mina
                        rötter som fanns/finns nere i skåne..

                        Det blir idag ännu mera vetskap om mig
                        själv....

                        Jag sa en gång i tiden att jag aldrig ville blicka
                        tillbaka...
                        Men har idag en helt annan insikt om detta...
                        Rotsystemet är otroligt viktigt..
                        Vetskapen om min familj får mig att få mer förståelse
                        över den jag idag är..

                        Jag känner mig privilgerad som har en syster som släktforskar...
                        Jag får allt gratis av syster min...
                        Allt material är redan uppsökt av henne och en annan släkting...

                        Idag blir det en studieresa genom mina rötter....

                        "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0