Lördag....


                                                God förmiddag....

                         Så var det då en ny dag att ta emot...
                         Jag tackar livet för att jag får vara med...
                         Visserligen så blir det att idag ligga i sängen
                         å självömka tycka synd om mig....
                         För idag så har rätten att tycka synd om mig
                         jag har så ont i mina revben..
                         Äter nu tabletter för att slippa ha ont fast jag inte
                         gillar det speciellt, att vara lite omtöknad...
                         Men det är ju bara att gilla läget..

                         Tur att jag bor ensam och är ensam med detta så
                         att jag slipper vara otrevlig mot någon..
                         Är så glad att jag inte har några små barn som jag 
                         behöver ta hand om i detta läge...

                        Jag är så tacksam att jag har ett hem och en säng att
                        få vistas i en dag som denna..
                        Jag ser fram emot morgondagen då det kanske känns lite
                        bättre...

                        Jag får verkligen känna på hur det är att bli äldre...
                        Men också klokare för för varje dag....

                        Önskar dig en bra dag.....

                         "Bloggbiggan"


Kommentarer
Postat av: Helena Fors

Hej raring... Såg här att du hade ont redan igår... Förstår dig så innerligt väl, vet ju "first hand" hur jobbigt deet är att ha ont. Tänker på dig och känner med dig min älskade vän. Hör av dig om du vill och orkar prata. Kraaam

2010-08-07 @ 17:17:27
Postat av: Birgitta Johnsson

Tack för att du hör av dig... kram

2010-08-07 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0