Klockor....

     

                                            Kyrk klockorna ringer....


                         Varje morgon kl. 8.00 ringer klockorna och hälsar
                         dagen välkommen här hemma i söderledskyrkan...

                         Det är så varje morgon jag gillar den påminnelsen..
                         Blir då påmind att en ny dag är på G...

                         En alldeles färsk morgon att få vakna till...
                         solen lyser denna morgon...

                         Det är lite fågelkvitter som jag kan höra när min
                         balkong står öppen dom fåglar som låter högts
                         är skatorna...

                         Kan också höra en del av bruset från Nynäsvägen....

                         Det är så skönt att få lyssna till dom olika ljuden utanför...

                         Tvättmaskinen håller på centrifugera tvätten..
                         Tv:n står på och det talas sport just nu...

                         Har precis lagt rena lakan i sängen..
                         Ätit min gröt och druckit mitt kaffe...

                         Dagen är nu här...
                         Ska nu fånga den....

                          "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0