Kanske....



                                                   Kanske....

                     
                                    Du bara stod där framför mig....
                                    Du sa så vackra saker till mig...
                               
                                    Jag blev alldeles tagen av dig...
                                    Du fick mitt visitkort....

                                    Jag väntade på ett samtal från dig...
                                    det uteblev....

                                    Vi sågs igen jag fick ditt nr...
                                    Vi kramades och jag gillade det...

                                    Du var ju hal som en ål..
                                    du bara sprang omkring..
            
                                    Jag förstår nu att kung "Alkohol"
                                    är hos dig...

                                    Synd för jag trodde på dig...
                                    Men idag så förstår jag bättre...

                                    Det kommer aldrig bli vi två...
                                    Tack Gud för min insikt...


                                   "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0