Jag vill inte vända tillbaka...

Birgitta Kotten Johnsson
Ta bort

Birgitta Kotten Johnsson





                                               Hejsan....

      Idag är en dag jag vill vara med Jesus...
                   Känner mig just nu så ensam men då jag tänker på Jesus
      Så slipper jag känna denna ensamhet...
     
      Därför satt jag in denna underbara sång idag..
      Den har en stor betydelse i mitt liv idag..
      Vi sjöng den på mitt vuxendop för 3 år sedan..
      Mitt gamla liv ligger i en sjö på botten...
   
      Jag vill i och med detta önska dig en bra dag..
      Detta är ju mitt val...

      Jag tvingar ingen att följa den väg jag valt..
      Och jag accepterar alla människor vägval..
      Oavsett tro religon..

      Alla människor får finna sina egna vägar..
      Och min väg är en väg jag gillar att få vandra på..
      Du har din väg du vandrar på...

      Vi är alla älskade av både Gud o Jesus..
      Varken Gud eller Jesus dömer någon människa..

      Det är bara människors tolkningar av Bibeln som 
      ibland kan bli väldigt tokigt...

      Ha en bra dag.... Kram


         "Bloggbiggan"

    
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0