Huvudvärk.....

  
                                                              Huvudet....

                                Vaknade med en sprängande huvudvärk denna morgon..
                                Som tur var så hade jag huvudvärkstabletter hemma tog
                                mig en å nu i skrivandets stund så har det släppt..

                                Sen kom en tanke till mig vad egentligen ett huvud kan 
                                ställa till problem av olika slag...

                                Ibland är det tankar som äter upp mig det kan både vara
                                positiva och negativa tankar..
                                Jag kan slå på sig, jag kan tänka illa om sig själv..
                                Jag kan inbilla mig saker som inte stämmer men finns
                                i mitt huvud...
                                Jag kan också säga kärleksfulla ord till mig själv...
                                
                                Och precis som denna morgon vakna med huvudvärk....

                                "Bloggbiggan"
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0