Hösterminen.....



                                                        Skolan Hösterminen!!

                       Så har jag då klarat av fösta dagen på hösterminen.
                       Har fått veta vad alla gjort under sommaren.
                       Har verkligen längtat tillbaka till skolan...
                       Sitter nu här med helt nya och färska kunskaper...

                       Det är så underbart att få tillhöra en massa vetgiriga
                       människor som har levt olika liv...
                       Att få sitta på sin ålders höst framför skolbänken
                       är ju ingen självklarhet...
                      
                       Jag får till mig en massa kunskaper som gör livet
                       lättare att leva....

                       Kunskap är ju faktiskt också en form av makt..

                       Tackar Gud för att jag idag har makten över mitt liv...


                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0