Härligt....

  


                                               Livet är så härligt!

                        Har nu varit ute med min församling på ett underbart läger...
                        Visserligen har vädret inte varit som vi önskat oss...
                        Men jag har fått uppleva en underbar gemenskap med människor
                        jag inte tidigare känt, tillsammans med människor jag känt sen
                        tidigare..
                        Och denna gång så var det också så många barn med..
                        Det blir helt annorlunda då det är massor av barn med det blir
                        så levande på någe vis...
                        Barn är ju så nära sin känslor och jag fick en ny vän lilla Linnea 5 år
                        hon kom bara fram till mig och ville upp i min famn...
                        Ett riktigt litet naturbarn som får mycket kärlek av sina föräldrar
                        det märktes också på henne hon hade ju ett sånt självförtroende
                        som smittade av sig...
                        Sa detta också till hennes föräldrar....



                        Och  jag känner också att jag har fått förmedla kontakten mellan två
                        vänner som tappat bort varandra...
                        Jag råkar känna dom bägge och har nu förmedlat så att dom idag har
                        fått en ny kontakt..
                        Och jag känner mig så nöjd att få vara en mellanhand mellan två vänner
                        så att dom idag kan ha kontakt med varandra igen....  
   
                        Känner att jag idag visst sätter mig själv främst utan att vara egoistisk...
                        och att få finnas för någon
                        annan är så stort för mig också....


                       "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0