God morgon......

För alla våra mammor...


Il Divo - Mama (for all the moms in the world)


                                                           Mamma.....

                           Idag är en dag då jag vill minnas min mamma 
                           lite mer än andra dagar....

                           Ibland så kommer hon till mig i tankarna...
                           Är så glad för att just hon var min mamma...

                           Så mamma jag älskar dig såå....

                           Tack för att jag fick låna din mage i 9 månader..
                           Tack för att du fanns...

                           Tack för att jag finns....

                           Dagny...

                           "Bloggbiggan"
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0