Förmiddag.....




                                              Vaknade och då var det redan förmiddag...

                             Idag så började jag dagen med att krypa ur sängen..
                             Har så ont i mina revben efter ett fall i veckan..
                             Känner att denna värk upptar hela mig och begränsar mig.

                             Gillar inte och ha ont men vem gör det...
                             Men denna värk ska inte få stoppa mig att göra bra saker
                             för mig själv...
                             Jag känner att mitt hem får vänta..... med städning och bädda
                             sängen och packa upp resväskan.

                             Nu får jag bara träffa dom vänner jag vill och bra försöka
                             göra något roligt trots det onda...

                             Jag brukar försöka att inte gnälla men livet går som sagt både
                             upp och ner...
                             Idag är det ner... he he he
                             
                             Solen skiner ju i allafall och bara det är ju positivt...
                             Nu ska jag klä på mig och ta mig in till ett möte och träffa
                             lite människor.. 
                             Sen blir det till att åka till City och träffa några kvinnor från
                             skåne....

                             Önskar dig en bra dag....

                             "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0