Drömmar....



                                                       Dagdröm.....

                             Jag plockar rosor från din trädgård..
                             Jag lägger dom i en vattenskål...
                             Tittar på dom......

                             Drömmer att det vore dina ögon som
                             som ser på mig....

                             Rosorna är lysande röda och vackra..
                             Bara små knoppar...

                             Morgonen efter så ser jag på dom igen
                             alla bladen på blomman har öppnat sina
                             blommblad....

                             Nu ser jag två vackra utslagan rosor
                             i min skål...

                             Jag kysser dom ömt...
                             Önskar så att det vore dina läppar....

                              " bloggbiggan"
                          

Kommentarer
Postat av: britta

Hej Bigitta. Hoppas att allt är bra med dig. Jag har det bra och hade en fantastisk pilgrimsvandring igår. Hoppas vi syns till veckan

2010-08-15 @ 21:21:07
URL: http://brittasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0