Början på en ny vecka.....

    

                                                         Ännu en dag att få fånga....

 
                                Får möjligheten att få fånga en ny dag....
                                Vaknade tidigt denna morgon..
                                Gick ut på balkongen för att känna på luften
                                morgonen va ganska så kylig och hösten är nu 
                                här för att stanna...

                                Satt och tänkte på svalorna som lämnat oss
                                här uppe...
                                Å för första gången så känner jag inte saknaden
                                av dom....

                                Jag har redan gått igenom sorgen för att sommaren
                                nu är förbi....

                                Tänkte också  på många av mina vänner som till helgen
                                ska åka till fårö och en del kommer att tälta...
                                och jag känner ingen som helst avundsjuka för det..

                                Tanken kommer då också till alla människor som inte har
                                ett eget hem att få krypa in i denna årstid...

                                Är så tacksam för att jag har ett hem att få mysa i inför 
                                vintern....

                                "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0