Augusti morgon....



                                            Ännu en ny dag...

                     Som jag har fått vakna till...
                     Det känns så underbart att få ta del av livet
                     en dag i taget...

                     Denna vecka kommer att bli spännade för på
                     torsdag börjar skolan igen..
                     Ser fram emot det...
                    
                     Jag känner mig så kär och lever på hoppet
                     att jag en dag ska få möta en livskamrat..
                     Jag har också en annan dröm och det är att
                     få åka till Cuba...
                     Jag vet att jag en dag kommer att nå både en
                     livskamrat och att få resa till Cuba...

                     Håller nu på att samla pengar till resan och finna
                     någon som vill göra samma resa...

                     Livet ler mot mig igen..
                     Fast det finns en liten sorg inom mig och det är
                     att jag inte längre hör svalornas drill..
                     Sommaren håller på att försvinna men är glad att
                     det kommer att komma en ny....

                     Hösten är snart här med alla dessa vackra färger...

                     Tack för livet och att jag är med i verkligheten...


                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0