Virus...


                                          Herre Gud hjälp mig...

        Jag har nu fått virus på min dator i 2 dagar i rad..

        Så det blir till att åka till min svärson i kväll och kolla

        av att alla virus är borta..

        Är idag en lycklig och glad mamma min dotter är nu

        i Israel..

        Hon fick möjligheten att gå i Jesus fotspår före mig..

        Va med henne igår innan hon skulle fara hon satt uppkopllad

        hela tiden vid datorn eftersom det just nu är rökmoln från vulkanutbrottet

        på Island...

        Jag ber hela tiden för att hon ska få ha det bra där hon nu är liten LINA..


        Hoppas dagen blir god för er alla som läser detta...


                  "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0