Vi tillsammans...

        Fötter som är tillsammans...



  Det vackraste som finns är att få vara nära Rebecka mitt barnbarn..

  Nu så ligger hon tryggt bakom mig och snusar..

  Jag sitter här vid datorn och skriver ner dom tankar som kommer

  till mig i skrivandets stund..

  Att få sina nära o kära är ju helt fantastiskt

  det är inte bara våra fötter som är tillsammans våra

  själar möts också..

  Nu så ringer kyrk- klockan och påminner om att nu är kl.8.00

  och jag gillar att få lyssna till dessa klockor som även säger

  mig att jag är välkomen dit när jag vill..

  Rebecka och jag var i kyrkan tillsammans i Söndags

  och det är ju ingen självklarhet att hon vill vara med

  mormor i kyrkan..

  Hon följde också med på ett kvinnomöte igår..

  Jag tackar Gud i dag att jag har fått förmånen att

  vara en GoD föebild för henne..

  Jag har verkligen kämpat för att nå hit och det har dagligen

  varit en morot att få bli det..

  Livet är så god mot mig och livet ler här och nu..

  Tackar för att jag slipper sitta i självömkan och självcentrering..

  Idag blir det till att besöka kvinnorna på häktet i Sthlm
  
  och få ge hopp om ett nytt liv i framtiden..

  
                            Tack ni som läser mina rader.. Ni är viktiga för mig...
    

                                    "Bloggbiggan"      Tankar för denna dag... 6/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0