Uppåt väggarna...

      Ja så var denna helg slut...

      Och nu klättrar mormor upp mot taket och skåpen högst upp..

      Det känns plöstligt så tomt och öde här hemma..

      ingen att prata med ingen god bok på G

      Tog en promenad till Farsta för att gå på gympass

      men tyvärr det onda satte idag stopp för det..

      Så det blev inte som jag hade planerat

      Men jag satte på träningskläder och provade

      tyvärr så blev det idag bara 20 min..

      Men det blev en liten promenad i alla fall..


      Det känns som om jag tappat lusten för det mesta

      men det är ju livet på livets egna villkor..

      Jag sitter ju ialla fall här framför datorn och skriver ner

      mina tankar jag har  här och nu..

      Men det är inte synd om mig men livet är inte alltid en dans 

      på rosor (fast jag helst av allt skulle vilja att det vore så)

     

      Jag tror trotts allt på livets möjligheter fast idag är det en vilodag

      och jag gillar inte dom ibland..

      Men jag kan ju inte bli bekräftad jämt fast jag skulle vilja det..

      Bekräfta sig själv hela tiden går ju inte heller..

      Lev och låt livet vara som det är..


                                            "Bloggbiggan"  Hej ni som läser mina rader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0