Tillbaka..

 





                              Äntligen...

 
    Har åter igen hittat tillbaka till ett liv av hopp och glädje..

    Började dagen med att gå till sjykgymnasten..

    Och det känns som om min värk håller på att avta en dag i taget..

    Gick sen på ett 12-stegs möte och delade om hur jag idag känner
 
    det och ville idag sprida hopp om att det går att hålla sig drogfri

    och nykter fast jag helst av allt ville fly från alla känslor som figurerat

    inom mig den senaste tiden..

    Jag tackade för att dom orkat lyssna på mina negativa delningar..

    Jag brukar alltid vilja ge hopp men ibland så orkar jag inte hålla

    garden och färgen för människor jag vill ju vara helt ärlig om hur det

    kan se ut även fast jag har varit drogfi/nykter i snart 10 år..

    Men jag har ju fått ett förstånd som säger mig att gå tillbaka hjälper

    mig inte i långa loppen det gäller bara att stå ut smärtan som dyker

    upp mellan varven..

   Ingeting vara ju för evigt det vet jag, men när smärtan håller på att äta

   upp glädjen och hoppet så ramlar jag ner i ett svart hål..

   Här gäller det att tillämpa acceptans för det som är...

   Smärtan har jag nu lämnat..

   Ska i morgon på terapi också så jag gör allt för att komma framåt

   i mitt liv...


  Tack för allt som jag har och kommer att få...



  Jag har tagit tillbaka mitt liv igen..



   Ha en fin kväll tack för mig...      Hallelulja min dotter kommer hem från Israel i morgon...

            "Bloggbiggan"

Kommentarer
Postat av: Maria i Hökarängen

så bra kämpat! :) tycker jag. 12stegsprogrammen har sina goda lärdomar.;)

2010-04-28 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0