Slutet på påskhelgen..

 Påskhelgens sista dag..



Denna kycklig får nu ta farväl av Påsken 2010..

Ännu en underbar dag att få vakna till Rebecka ligger bakom mig och snusar..

Kan jag ha det bättre...

När hon finns i min närheten barnbarnet.


Tittar ut genom fönstret och ser till min förvåning att det snöar

men förstår efter en liten stund att jag inte ska vara förvånad

vi är ju faktiskt inne i april månad  det är en månad då allt

i väderlek kan hända..


Trots detta så känner jag en tacksamhet till att april månad är 
 
på vår agenda

Vi går varje dag ljuset närmare och närmare..

Vad gör några snöflingor på våra tak eller på vår mark..

Dom kommer att försvinna ganska så snart.


Har haft den finaste Påskhelg som jag kan minnas på länge.

Den har varit så fylld med liv och människor..

Vänner och nära och kära..



Att få vara stöd för människor betyder så mycket för mig.

Känner att jag växer av att slippa vara i självcentrering..
 
Mitt hjärta blir bara större och större..

Tackar  Gud för allt jag FÅR

och möjlighet att FÅ GE bort....

Den allra största gåvan från Ovan....



      "Bloggbiggan"       Annan dag Påsk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0