Sko på vägen...

   En sko.....

  Har precis kommit hem från en tripp med Rebecka i Helsingsfors..

  Vi har gjort det igen..

  En kryssning till Finland..

  Tänk vad underbart att få vara en närvarande mormor..

  Vi gick runt och strosade omkring och hade bara bra tillsammans..

  Vi hittade denna sko utanför en affär...

  Det är ju faktiskt så att jag har fastnat för skor och fötter..

  Är så glad att jag är den jag är..

  Och att mitt barnbarn vill vara tillsammans med mig..

  Vi har skrattat och haft så roligt..

  Jag har fått möjligheten också att berätta om min barndom för henne..

  Och vi är så olika fast ändå väldigt lika... 


 
    Mina tankar för idag.. "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0