Självömkan... Dagens Tanke....

    Nu får det sannerligen vara nog..


   Har kommit in i en period med tycka synd om mig själv..

   Att jag inte duger och jämför med andra hela tiden..

   Andra som har mer pengar än vad jag har och kan köpa
 
   det dom vill...

   Jag har ingenting att erbjuda jag avstår att gå med människor

   ut och äta och dansa etc. etc..

   Och jag förtänger att jag snart ska åka till England och både resan

   och pengar har jag klart för denna resa..

   Jag har nyligen också köpt mig en ny tvättmaskin och har betalt

   en resa jag ska göra i juni till Malmö..

   Så jag undrar själv varför jag är så otacksam för det jag har och

   det jag kommer att få uppleva..

   Så jag kände att jag behöver skriva om detta idag..

   Jag har nyligen också varit med mitt barnbarn till Helsingfors..

   Och ska imorgon bjuda mina syskonbarn på Bio imorgon vi ska

   se Sebbe..

   Var lite orolig för att dom inte orkade följa med mig och se den filmen

   som handlar om ett pojke som växer upp med en mamma som dricker

   precis som mina syskonbarn idag gör..

   Tackar Gud för att vi har en sån fin kontakt..

   Och jag förstår att jag är en värdefull Faster och Mormor, Mamma vän..



   Så nu får det vara nog med självömkan och vända det till tacksamhet..




   Hej då bara för idag... "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0