Rädslor...

                                  

                                               Rädslor som styr....

      Idag känner jag att mina rädslor försöker att styra mig..

      Sitter på min balkong och tänker på resan jag snart ska

      göra till England med mina klasskamrater..

      Vi ska ta oss till Arlanda själva och detta växer i mitt huvud

      får för mig att jag inte kommer att hitta dit o till rätta gate..

      Men så kommer tanken tillbaka då jag for alldeles ensam

      till Lissanbon å då var det ju inga som helst problem att

      hitta dit och hamna på rätt gate..

     Ja det kan verkligen växa i huvudet på mig..

     Jag är nog också lite nervös inför denna resa och samtidgt

     väldigt spänd...

     Har ju aldrig varit i England.. 







     Det är faktikst vädigt skönt att få prata om  min rädsla..

     Men idag så har jag ett förstånd som säger att allting kommer

     att ordna sig..

     Tror att lilla Birgitta kommer fram och ger sig till känna...

     Och jag får nu trösta henne och säga att det kommer att

     bli så bra....

     Detta är ju för mig ganska sunda rädslor...

     Som också blir till lite oro inom  mig...

     Och det är helt okej att ha dessa men att dom inte får

     hindra och styra mig idag...


    Mina tankar för dagen.. "Bloggbiggan"

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0