Påskafton...

      Glad Påsk!!



      Äntligen så börjar jag att komma tillbaka till livet igen

      fast jag har inte riktigt varit helt borta men jag har inte

      orkat skriva för jag vill ju ge hopp..


      Har haft en underbar början på denna långhelg..

      Började veckan med att gå till kyrkan i torsdags med en vän

      och gjorde det i den kyrkan jag är medlem i..

      Å helgen började ju helt otroligt fin med en Taize mässa..

      Och jag bjöd med vännen hem och det slutade med att
    
      vännen sov över hos mig...

      Vi började långfredagen med en mässa i samma kyrka..

      Vi åkte sen vidare till stan..



      Å då hör mitt barnbarn av sig o ville träffa mig..

      Vi alla tre möttes i Klara kyrka där det var fullt av folk

      för det skulle bli en korsvandring genom stan.

      Mitt barnbarn kommer och mormor blev så glad och lycklig 
     
      att hon ville vara med mig..
   
      Det är ju ingen självklarhet att ens barnbarn vill vara med mig...

      Men jag förstår idag att jag är en sån god förebild för henne...


      Nu blir det ett träningspass för mormor... Tack för idag.. Tack Gud!!!


                                "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0