Påsk.... Choklad...

   En underbar dag att få vakna till!!


     Mitt lilla kära barnbarn finns i min närhet idag..

     Vi hade lite myspys i går tillsamman vi titta på

     två filmer..

     Vi åt gottigott och bara få vara tillsammans

     är ju en sån otrolig gåva från ovan..

     Det är så vackert att få vara mormor och en

     förebild för mitt kära barnbarn..
  
     Idag så ska hon träffa sin vän och jag min..

     Våra vägar skils för dagen 

     fast vi skiljs ju inte för gott 

     vi möts åter igen om två dagar då vi tillsammans

     far över vattnet till Helsingfors för att få vara tillsammans

     igen.. Äta gott och njuta på båten tillsammans..

     Vi gör åter igen vår årliga kryssning..

     Detta är ju en mormor barnbarn resa...

    
     Vilken otroliga GÅVA detta är för mig...





    "Bloggbiggan"     Påskdagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0