Omläggning....


 

                                                God morgon!!!!


     Har nu kommit på att jag inte tänker förbjuda mig att röka längre

     utan jag har beslutat att hålla upp med rökningen ett tag...

     Jag har ju kommit på att om jag förbjuder mig själv att sluta röka

     så är jag där hela tiden och provar..

     Jag har försökt så många gånger nu att sluta röka samt förbjuda mig

     själv att ta ett bloss det funkar inte för mig..

     Så denna gång ska jag bara hålla upp några dagar till att börja med..

     Ska börja den dagen som jag far till England med mina klasskamrater..

    Har ingen som helst lust att gå omrking och röka då
    när ingen annan röker så jag passar då....


      Dagens tanke... Omläggning av tankar..

      Att försöka vara snäll mot mig själv är ingen dum idé...



      Bloggbiggan s tankar för idag...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0