Ljuset det lyser...

   

                                          Äntligen lyser det!!


                  Nu så lyser ljuset och solen ute och jag är känner mig nöjd och ut sövd..

                  Gick och la mig tidigt i går kväll och vaknade utsövd denna morgon.. 

                  Solen lyser klart från en klarblå himmel, fast det är en kall morgon..

                  Att få vakna innan klockan ringer är också underbart..

                  Slippa höra dess ljud gör mig både glad och lycklig att orka gå upp 
   
                  och inte känna mig trött är inte så vanligt så här tididgt på morgonen..

                  Nu är det bara ta denna dag som den kommer..

                  Å vara tacksam för det som kommer att bjudas på idag..


                  Min kära syster kommer hem och och bor hos mig i helgen 
                  
                  och det är alltid roligt då hon kommer på besök.




                  Har nu varit rökfri en dag.. Få se om det håller denna dag me..


                   Ta min vilja och mitt liv vägled mig under dagen...

                    Låt din vilja ske inte min.... Tack kära GUD...

                   "Bloggbiggan"    Ha en fin dag... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0