Kväller...



                                               Händelserik dag...

      Idag så har det varit så roligt i skolan hr fått så mycket nya kunskaper

      som jag nu tar med dig till sängen..

      Var också med min dotte på ett informations möte om hur Itrim startade..

      Med massor av erbjudanden och en gratis träningsvecka på Itrim..

      Fick en så fin present av min dotter som hon köpt i Jerusalem till mig

      ett sånt vackert kors som jag aldrig sett tidigare i silver..

      Ja så nu är det bara att lägga sig och sova och invänta morgondagens

      skola...

                      "Bloggbiggan"   

      Vi är så värdefulla alla.... Kramar Om.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0