Hur det kan se ut en vanlig dag...





                                                      Vilken liv jag har....


        Vi var CaMaBi igår på Basta och hälsade på Annika Östberg...

        Vi blev guide runt på stället av Annika och hon verkar ju ha

        det så bra där hon nu är vi hade det goda samtalet kan jag

        påstå..

        Och att jag har fått denna nåd att få möta en sån fin människa

        är ju självklart igen självklarhet..

        Det är ju bara för att jag idag har den möjligheten med 2 andra

        kvinnor varje vecka åker ut till Färingsöanstalen och möter så

        underbara kvinnor som sitter inlåsta..

        Om (vanliga) människor kunde förstå vilka fina människor det

        finns som sitter inlåsta.. ( har ju själv också suttit inom lås om bom)

        Och jag är en så lycklig människa att jag idag har fått denna NÅD att

        få komma in och ge hopp om ett annat liv..

        Å att det går att förändra det som varit helt sjukt och fel i livet..

        Jag vet också vad DROGERNA/ALKOHOLEN gjorde med mitt liv och

        det äketenskap jag hadde...

        Mötte också en annan kvinna från denna anstalt utanför dessa murar

        som det idag går så bra för..

        Och det glädjer mig så att kvinnorna vill förändra det som blev så fel..

        Nu så ska jag gå iväg till en Kvinnofrukost i  en kyrkan här där jag bor..



        "Bloggbiggan"      Vill ge hopp.. Du är så värdefull....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0