Hej hopp...

  
                                      Hejsan hoppsan!!!

    Igår skrev jag om rädslor som också handlar liet om att inte duga..

    Ja det kan även bli så ibland..

    Det är tankar från min barndom som ibland ger sig till känna även

    idag.

    Gick alltid omkring som barn med en känsla av att inte duga

    och det resulterade i att jag blev liten och rädd och tillbakadraget

    litet barn..

    Jag trodde stundtals att jag hade blivit utbytt på B.B.

    för jag passade inte in i familjen jag bodde tillsammans med

    fast det var min ursprungsfamilj och det var ju bara tankar..

    Och det är inte konstigt att dessa känlsor ger sig till känna även idag

    jag kunde ju inte känna det som barn..

    Vid dessa tillfällen så vet jag att jag har fått ett förstånd som kan få

    mig tillbaka till verkligheten..

    Jag både vet och känner att jag duger som jag är. 

     Börjar dagarna med att säga till mig själv att jag duger precis som jag är..  




     Nu så kommer det mycket känslor och tankar från min barndom

     som jag har lagt locket på..

     Ibland så kan det vara otroligt smärtsamt och se tillbaka och samtidigt
    
     så växer jag inombord..

     Och jag är så tacksam för att jag har fått möjligheten att gå i terapi på S.t Lukasstifltesen..

     Det är inte alla förunnat...

     Just nu så behöver jag denna terapi då barndomen ger sig till känna mer och mer

     och smärtsamt är det för mig stundtals..

     Jag vet idag att känslor kan aldrig ta dö på mig fast det kan kännas så ibland..



     Det ligger så mycket känslor begravda inne i mig..

     Retroaktiva känslor kommer till mig idag...

     Det finns så mycket gömda känslor i mig...
   
     Att få växa inombord betyder otroligt mycket för mig..

     Är idag en vuxen kvinna som tar ansvar för mitt liv och leverne..


     Jag skadar inte mig själv....
    
     Jag gör inget brottsligt...

     Är en god förebild...                       Gud finns med mig dagligen...

                                                    "Bloggbiggan"
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0