En gråmulen morgon!!

Tja baa!!

Idag så började dagen med att besöka

vårdcentralen..

Min smärta håller ju på att äta upp mitt psyke

har haft så ont så att jag går och gungar

och detta påverkar faktiskt mej idag..

Vet också att det är en inflammation i en muskel

som inte vill ge med sig..

Men tyvärr så fick jag inte komma till läkaren

som jag sist besökte..

Så jag gick därifrån och bad en syster prata med läkaren

som jag besökte sist om nya tabletter..

Och jag beslöt att gå tillbaka på Onsdag igen..

För jag är inte beredd att besöka en ny läkare vill ha

samma som jag tidigare haft..

Glömde ju säga det då jag kom på akutbesök..

Men får säga det nästa gång..

Så nu så sitter jag hemma igen och skriver här..

Jag försöker att inte bli psykisk påverkad av smärtan..

Är så trött på att gå omkring och gunga fram genom livet..

Men det är nu bara tillämpa acceptans...

Livet går ju vidare ändå...

Ha en fin dag ...



" Bloggbiggan"      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0