Den lilla familjen...

  Ibland så blickar jag tillbaka..


Har precis varit borta med mitt barnbarn och det kommer tankar tillbaka

då jag själv var mamma och en lycklig sådan då..

Vi var man hustru och barn..

Vi har haft så många goa stunder..

Tyvärr så är min dåvarande man död men han sitter kvar i mitt hjärta..

Tankarna kommer tillbaka till tiden vi hade tillsammans som stundtals
 
var underbar....

Kan vissa stunder sitta här med tårar i ögonen och längta tillbaka

till den tid vi hade tillsammans...

Jag vill idag bara minnas våra goda stunder tillsammans..

Vi var en liten familj på 3 personer..

Vi hade ett liv ihop och njöt stundtals av tillvaron..

Vi gjorde resor och utflykter vi fanns för varandra..

Fast ibland så hade vi olika uppfattningar och även det var ju helt okej..

Och att vi bägge var beroendepersonligheter kan idag göra mig ont..

Det är en stor SORG att Bengt inte längre lever idag..

Han var ju trots allt mannen i mitt liv..

Vi var ju så lika och samtidigt så olika..

Men jag är så glad att vi idag har en dotter som finns i mitt liv..

Och att Lina fick ett liten dotter som idag är Bengts o mitt älskade barnbarn..

Det är detta som jag idag kan vara tacksam för..

Det känns ändå som att Bengt finns med oss....

Det var dom tankar jag hade idag..




Ibland så orkar jag inte skriva eller så är jag bortrest å då blir det heller inga rader på min blogg..



Bloggbiggan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0