Början på dagen...

  

                                                   Morgonstund!!!


     Ja så är det en ny dag på gång med nya möjligheter..

     Denna dag så ska jag åka till skolan och lära mig något

     nytt..

     Har åter igen varit nere i en svaka..

     Igår så orkade och ville inte göra någonting det kändes

     som om jag tappat bort hela mig själv min självkänsla

     mitt självförtroende och fick den här äckliga känslan

     av att inte duga..

     Men jag vet också när denna känsla ger sig till känna så är

     det oftast en gammal retoaktiv känsla som jag idag vågar

     känna på...

     Jag lyfte luren och ringde en vän och pratade om det jag kände

     och ibland är det bara skönt att få prata av sig och slippa råd och tips..

     Att få ha två extra öron är för mig värdefullt idag..

     Det här med tips det vill jag inte ha idag..

     Jag har lärt mig vad jag behöver göra idag..

     Tänk om människor kunde fatta detta hur viktigt det är att bara lyssna..


     Håller just nu på och läser en bok "Själavård vid köksbordet" 

     Den hjälper mig mycket i dag...

    

     Ja det var mina tankar för idag..... "Bloggbiggan" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0