Böner....

              


                                       God morgon eller dag!!

     Idag blir det till att gå runt och be för att min dotter kommer iväg

     till Israel i morgon..

    Å att min värk ska släppa...

    Det är så jobbigt att gå omkring och gunga genom livet..

    Men denna smärta ska inte få hindra mig att göra bra saker

    för mig själv...

    Allting tar ju nu mycket längre tid och mina dagliga promenader 

    ligger nere just nu..

    Träningen ligger också på is just nu..

    Men bönerna får nu ta mig iväg framåt..

    Jag vet också att allting kommer att bli återställt en dag..

    Har nu beställt tid hos en homeopat på torsdag...

    Kan inte gå omkring och gunga genom livet det kan ju inte

    vara bra för resten av kroppen..

    Snart ska jag gå ner till sjukgymnasten och få en nål i häcken på muskeln

    som ligger och skaver på nerven...

    Ja det är mina dagliga tankar och böner här och nu....



    Ha en underbar go dag alla som läser detta...


    "Bloggbiggan"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0